svar!

Anonym om mitt 2010:
Hur mår din mamma ?

svar: Min mamma mår inte så bra just nu.. Hon har "vätska i lungorna" och ligger på sjukhus för andra gången nu. Det är femte gången det händer på typ um.. ett halvår som det har kommit tillbaka. Jag vet inte mycket om sjukdomen men jag vet att man får VÄLDIGT ont i lungorna när man andas och gör saker, och att hon får jätte hög feber och typ frossa. Hon har fått medicin som man ska ta x antal dagar, men bara några dagar efter så kom det tillbaka, sen fick dom inte ge henne mer medicin så då tog dom in henne på sjukhuset.. Och efter det så vart hon bra! ett tag.. Och nu är hon där igen..

Ps. Skulle uppskatta att ni skrev ert namn och hemsida/ blogg så kan jag svara där istället. När det är någon anonym som jag ska svara på svara jag med hjälp av bloggen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0