mitt 2010

Allt började
2010- 01- 21
Januari
Första gången alla skutantjejer möts på tjejkväll hemma hos Amanda!
Februari


Jag fyller 15, firas med de närmsta en mysig skräckfilmskväll  mat och snacks!
Börjar träna motionssimning och styrka med Bea i Torvalla!
Åker till Romme med skolan, härligt, men vi blev ordentligt arga!
Mars
Köpte min käraste ägodel!
Tog bort tandställnigen!!!!
Aprill
Spelade in en skiva för första gången
Faluun näst sista gången!
Haha ingen bra gång.. Tove blev sjuk och Bea offrade sig att vara med henne, så Dom åkte hem.. :(
Maj
Mitt livs ridupplevelse!
Kom Femma i KM!!
(nu har jag 9 rosetter)
En av mina bästa vänner lämnar mig.. En av de svåraste tiderna i mitt liv börjar..
Juni
midsommar med Bea
motionerar kossor!
Juli
Ridläger på Ulvvad Hade krusella (hästen på bilden)
åker på kryssning till RIGA! :D
Agusti
Åker till Kreta på semster med familjen en hel vecka! Verkligen inget att glömma!
September


Nya möbler!
Jag tar navel piercing :)
färgar håret ljusbrunt/mörkblont)
Oktober
Sista Faluun! :( <3
gör min egna "one piece"!
November
___
December


Globen horse show <3
Mamma blir sjuk.. :(
får en system kamera! :)
Hoppas 2011 blir lika bra om inte bättre? :D

Kommentarer
Postat av: issapissahissakissafnissamissa

intressant inlägg!:) hahaha satt och pricka in de gångerna vi träffades där mellan månaderna ;P STACKARS DIN MAMMA!!!!!!!<3<3<3<3<3 :(((((

2010-12-29 @ 21:56:53
Postat av: Matilda - smilinggirls

sv; Vet faktiskt inte, hamna bara här :) och kände mig bara tvungen att kommentera ;)

2010-12-29 @ 22:46:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: beah

Hihi, 2011 kommer bli VÅRAT år gumman! <3 Vi ska göra det riktigt oförglömligt!!! <3 Älskar dig mest <3

2010-12-30 @ 01:48:50
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Matilda - smilinggirls

sv; Ja det är det! :) Känns bättre att vara flera så blir det inte lika stor press att man måste blogga :)

2010-12-30 @ 15:31:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mår din mamma ?

2010-12-30 @ 22:57:37
Postat av: Julia

tycker synd om dig & din mamma :( ♥

2010-12-31 @ 14:48:08
URL: http://www.juliawester,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0