brownie!

Hejsan! Ingen uppdatering denna helg, men det berodde på att jag ville ägna min tid till min finaste pojkvän som kom hem till mig i lördags! Vi hade det super mysigt, och igår morse när jag vaknade så bakade vi scones! MHM.. jätte goda blev dom faktiskt! Sedan bar det av till mitt kära stall. Där jag hade min egna lilla grupp, det fick träna på att använda skänklarna och stöd på yttertygeln, och sen hade jag cassis grupp eftersom hovslagaren skulle komma! 
 
Senare på kvällen var jag hos min bästa vän, Simon var även där ich jag och bea skulle färga vårt hår, Bea hade hittat en hånungsblond färg medans jag hade hittat en ljusbrun, MEN den blev ju inte ljusbrun utan typ JÄTTE mörk.. MEn tror jag passade rätt bra i det ändå? 
 
Här får ni en gämförelese på blond och brunt! 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0