trött, sur, glad

Just nu kan jag inte bestämma mig hur jag mår.. Det är nog för att jag är så trött. Dagen har varit mycket bra faktiskt, väldigt fint väder med mycket varm sol. Snön har börjat beje sig bort känns det som. Man ser lite fläckar här och där. Red Finess med Yasamin idag vi red en halvtimme var. Finess har knappt gått i form och jobbat ordentligt på typ MASSA månader så det kommer bli ett jobbigt arbete att få henne fin tills på tävlingen jag jobbade henne själv en halvtimme och Yasamin en halvtimme och så. Men det är tur att jag ska ha henne nu massor av gånger och jag får väl ta ihop lite friridningar nu framöver när det går att rida. Skulle vilja öva galopp på volt och rida utan spö och så småning om rida programmet. Ska tävla Lätt B Med henne två gånger.
ridningen med barnen fick jag ah själv idag. Yasamin vart tvungen att ta Emma och Emmas grupp. Men det fukade det med. Vi gick ut i skogen, men det är svårt att vara på två ställen samtidigt.. Men det gick bra, dom har blivit så duktiga nu så! på teorin tror jag att dom lärde sig en hel del, vi hade hästens delar så nu kan dom nog det.
När jag kom hem tog jag ett härligt bad, med lite godis och så. Sen har jag kollat på solsidan! Imorogn ska jag hjälpa mamma lite på hennes jobb efter skolan och se om jag kan få sommarjobb. jag ska eventuellt jobba som barnflicka, så då ska jag och mamma sätta upp lappar på hennes dagis och se om någon vill ha min hjälp. Det skulle ju isåfall vara super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0