tänk om!

Idag kom Yasamin och berättade för mig att hon tippsat mig till idol! Jag hade kvällen innan bestämt mig för att jah, faktiskt så tror jag att jag ska delta. Det skulle vara en sån grymt rolig grej, och bara se hur långt man kommer folk som hört mig sjunger säger att jag har en lite annorlunda röst så man får väl se! Men som det ser ut nu så jah, jag vill delta!
Jag har så många gånger i mitt liv stått nere i vår källare och drömt mig bort vid karaoken att en dag står jag för massor med människor och sjunger och dom bara hejjar med! Jag kan fotrfarande tänka på det så och det skulle vra så himla coolt.
Sen kommer man ju till allt det där med, hur är det igentligen att vara känd? Pallar man med allt folk och media? och om jag kommer gå vidare kommer det drabba skolan? jag ska ju börja gymnasiet nu efter sommaren. Och vem vet juryn kanske gillar mig och då är jag på att fortsätta. Men det antar jag väll att vi tar då, OM det nu skulle vara så. Jag är ju ung och dom säger ju att det kan vara ett problem men det roliga är att varför sätter dom en åldersgräns vid 16 då?
Jaja.. vad tycker ni? Ska jag?
Och isåfall vilken låt? Imorgon tänkte jag spela in lite låtar så får ni säga vilken ni tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0