staden stockholm

Idag var jag i stan och handlade en present till bea på våran två års vecka ;) haha Det blev gelehjärtan i en fin ask som smakade awsome!! Tog det lungt och cillade och så, var där med Altin. Det var ganska svårt att hitta något, för vill ge något som är typ personligt, men det är alltid svårt att hitta presenter. När jag kom hem var Bea och Malin hemma och vilken nyhet jag fick! Höhö.. men det får ni inte veta CHALALALAAA!
Snart blir melodifestivalen dah! Vet itne vem jag hejar på faktiskt, alla är väldigt bra! Men gillar ju the moniker och Spring för livet. Men spring för livet är nog ingen vinnarlåt :P Men det kan the moniker vara ;) Haha tänkte lägga ut en video på båda så ni får säga vad ni tycker, Sen tycker jag ju förståss som gammalt EMD fan att Dannys låt in the club var bra! Han dansar ju och är dö snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0