skit!

Hej hej gott folk!
Har nyss kommit upp från ett varmt och skönt bad, ute är det jätte blåsigt och det snö regnar.. Inget drömväder precis.. När jag kom hem var jag trött och kall och blöt, så kände att jag ville ta ett bad, det är så skönt när man är kall och så. I skolan var allt mycket jobbigt! Det började med BG som vanligt och fortsatte sedan med att vi gick till idrotten ett litet tag senare. Vi hade gymnastik och det gick ganska bra fasst i slutet fick jag AS ont i knät.. Sen skulle vi ha nationellt prov i tyska och vi vart tvungna att springa till skolan och dö på vägen och sen kom vi försent och bajs.. Så när vi väl fick göra muntliga delen så FAILADE jag totalt! Så himla pinsamt och dåligt ville bara gråta!!!!!!!!!
Sen kom en rolig stund, jag och bea satt inne i mörkret på en toalätt utan att ha låst örren så kom det folk och öppnade och fick panik när dom såg att vi satt där!HAHAHAHAHA sååå kul! Sen ahr jag vart med Yasamin och handlat till US disko kväll på skutan. haha jag ska vara ansvarig! Men nu ska jag inte skriva så mycket mer tänkte skriva lite mer om lite känslor och så snart! :)
HIHIHIIHIH!! Allergibesvär? "Svälj främre delen av bussen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0