Seriöst

Jag pallar inte med miljön... Jag har alltid vart en sån som har vart orolig för att en stor flodvåg ska komma eller något sånt och slänger inte saker utomhus och sånt. Och när fågelinfluensan kom så var jag stensäker på att jag skulle dö! Så jag försökte göra min födelsedag till den bästa någonsin osv. Nu är det så himla mycket om miljö överallt hit och dit och det blir så överdrivet! Visst jag fattar ju att man behöver ta tag i det här, men kom igen liksom människorna är så lata så många skulle inte äns bry sig förrns vi står där och jorden är förstörd. Nu varför jag säger det här är för att jag är trött på alla som säger att vi måste fixa det här och sen inte gör något? Om det är så allvarligt så borde det ju verkligen göra något åt det och inte hålla en massa möten som kanske inte ger någonting? Men är det verkligen människorna som har gjort att allt blir varmare? Eller är det bara jordens gång? Det här med att flytta någon annan stans Vet jag inte om jag skulle göra, när jorden inte går att leva på längre är det inte meningen att vi ska leva häller? Eller? Jag skulle nog dö som en äkta jordling även om jag tror att jag inte kommer att leva när de händer så kommer kanske mina släktingar antagligen att göra de! Haha hud vad dryg jag låter... Men men nu ska jag fortsätta att vila! Puss och kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0