övernattning..

Bea sover här denna Tisdag, som har haft väldigt ba väder! Nu sitter vi och ska blogga och lite sånt båda två. Dagen började med att jag gick til skolan och i skolan har jag nästan bara pluggat matte. Idag var åttorna i skolan igen, haha lite saknade var dom faktiskt!
vi hade teater sen och det var ganska kul det också! Bea jag har gjort middag till oss och Malin, det blev grillad kyckling och pommed med Bea sås, nycket gått faktiskt och snart blir det choklad doppad frukt. Det kommer bli mycket nice faktiskt! Mina föräldrar är hos några och firar några kompisar.
Just nu är jag mycket trött.. vi får sova tidigt idag tror jag. Det kommer bli as bra!
Nus ka vi snart se på Bigbrother, jag tycker att det är kul att kolla på folk som är knas, hahaha det är kul tycker jag.
Nu böörjar våren komma känner man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0