Nationella kvinno dagen

Idag är det nationella kvinno dagen, och fettisdag, det firar jag genom att ha en vanlig dag. Nej men vi får väl se! Idag är det iallafall nationella proven i tyska eller då morderna språk. Det känns väl sådär... Kunde vart bättre. Jag har ganska svårt för språk, men jag ska klara det! Efter skolan har jag teater på skolan, suck! Har värkligen inte lust gillar inte min grupp... Men om man ska vara en bra skådespelare så måste man kunna spela mot alla. Så är de! I kväll ska jag och bea fira våran dag! Hur vet jag inte men på något sätt blir det iallafall. Det ser ut att bli fint väder himlen är blå och solen skiner men ändast små molnspluttar! Nu börjar bussen närma sig skolan så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0