let's dance

Visst ser det härligt ut när dom svänger med kjolarna!? Man vill liksom bara dansa i hela kroppen! haha JUst nu sitter jag med en påse ostkrokar vid tvn med mor och tittar på let's dance. Det är fyra kvar och jag hejar på Jessica tror jag. Fast alla är grymt duktiga! Pardans är något som jag egentligen skulle vilja prova på, men det värkar mycket svårt! När jag gick på gymnastik dansade jag väldigt mycket då dansade man fristående och det är som en balett blandat med typ show blandat med gymnastiksa moment. Jag tycker att det är as kul, och det var det sista som jag gjorde innan ajg slutade.
Nu dansar jag nästan aldrig förutom några steg framför spegeln på kvällen, men vem gör inte det liksom? Jag har ju ioförsig ganska lätt för att röra på kroppen och har taktkänsla så det skulle väl passa mig ganska bra. Haha så vem vet? haha nej det kommer inte hända men man kan ju alltid drömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0