kväll

Hej hej! Nu har jag precis ätit lite middag. Tycker om när hela famlijen är samlad kring matbordet vi så sitter vi och äter. det är så mysigt. Nu snart ska jag titta på top model, och efter det så vet jag inte riktigt vad det är för något.. Men om det inte är något tänker jag gå och lägga mig, jag har ju blivit så duktig på det där med att gå och lägga mig i tid. Imorgon har vi morderna språk nationellaproven.. HELA DAGEN!!!
Stackars mig och alla andra 95 or.. Its hard to be a 95a
Men ni ska ha det så bra nu! För kommer nog inte skriva så mycket mer nu.. tyvärr! Men tycker att jag uppdaterat ganska bra idag!
SÅÅÅÅÅÅ seriös! ... som alltid annars ;)

Kommentarer
Postat av: beah

SV: Tror du att de e nåt jag glömmer? :O klockan är ju bara 8 lilla gumman :)

2011-03-07 @ 20:07:00
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Haha aa! :D Lycka till :)<3

2011-03-07 @ 21:59:54
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0