In the house!

Hej hej, nu är jag tillbaka från stan, hade en jätte mysig stund med Fanny och Bea. Vi gick in i butterick's handlade till vår fina spökövernattning men det får ni inte se, men köpte däremot lite andra snygga saker så dom tänkte jag vosa upp och sen så har jag gjort kalrt min video med ett litet smakprov bara ;) haha jag har "onepiece" på mig så det blev iunte så glammigt ganske men men, det blir nog bra!
min frukost blev americanska pannkakor med ljus sirap! Haha på studiedagar får man väl fest till det lite?
ny piercing! En fjäril till blev det, ville ju ha en trollslända..
min gamla mins inte jag har visat den?! :D
och en ny halsduk!! :D yeeaaa fett snygg juuh! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0