hemstudier..

Godförmiddag folk! Fredag morgon dårå! har hemstudiedag coh ahr suttit och pluggat nu ett tag med kursen och det är det som jag tänkte fortsätta med, nu ska ajg bra byta kläder sen ska jag fortsätta. Har en ordentlig lust att gå ut oxå och ta en promenad oxå det är jätte fint väder! Det är så skönt att snön håller på att smälta bort. jag har Sätt bilder från skåne och där har dom ingen snö längre! Ska nästan flytta dit asså! Haha men jag gilalr snö också! Ska ju fara till snön nästa helg kanske med Beas familj då blir det Romme! Det skulle ju inte sitta fel, hoppas bara att ajg inte har ont i knät längre då. Men det har jag nog för hoppningsvis inte! Annars får man väl leva på typ alvedon eller något sånt.
I kursen som jag pluggar med är det SO. Det handlar om miljöproblem och massa annat sånt.. Jag har ingen lust allt med det.. men tänkte jobba massa matte sen ocskå om jag fattar vad man ska göra.
Men det löser sig nog! Så nu får ni ha det så bra var berädda på en bra uppdatering idag! :)

 

ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0