halvt död?

hej hej!
Jag lever iallafall,, nu ska jag klaga av mig lite!
jag har ont i..

vänster armbåge

vänster knä

båda axlar

högra handleden

svanskotan

rumpan

nacken

och MASSA annat!
stackars mig.. fast ne det kunde vart värre.
Har haft en super bra helg med en underbar familj!
på fredagkväll var jag på DIF match! Så snäll Bea och hennes familj är som tar med mig! Är såå tacksam! vi vann!!! Yaay!
När vi åkte snowboard så gjorde man sig illa i rumpan! För man stöp antingen fram eller bak..
Min var as snygg den matchade mina kläder!
Vi började i en lift ankare liften men då ramlade jag och skadade upp mitt knä igen..
Sen gick vi på lättaste backen och knapp liften och och det väl som det gick?
efter ett tag tog vi stolsliften upp och åkte och ramlade och upp igen och ramlade. Var nära att ge upp asså, brände i knät så efter lunchen gick jag och Bea till sjukstugan och jag fick en linda. Så den stödje lite granna.
Bea innan vi började åka!
Jag innan vi började åka
haha stackars.. :(
här bodde vi :)
nu ska jag sova skola imorgon! puss och kram och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0