gymnasie

För ett tag sedan så skickade jag in mina gymnasieval. Det har ju vart väldigt mycket hit och dit med dom, men efter några öppet hus och prat så kom vi fram till detta
1. Fredrika Bremer- Media

2. Fredrika Bremer- Barn och fritid

3. Tyresö gymnasium- sam media
Sen är det något mer som jag inte mins.. Bra vah?
Andeldningen till att jag väljer media före barn och fritid som jag tänkt välje jätte länge var att det var mycket snyggare i mediadelen och att det värkade as kul! Det är ju ganska troligt att man kommer in på sitt första handsval men man vet ju aldrig.
Men tanken är ju att jag ska läsa individuellt val så att jag får högskolebehörighet, och sen plugga vidare till lärare. om jag då inte ändrar mig. Men då har jag ju iallafall så attjag kan gå i högskolan. Jag tror att mina val kommer att vara bra. Fredika och Tyresö ligger båda nära mig. Så nu är det bara att vänta och se. Jag vet att mina betyg kommer att vara liiite bättre också så det är bra!
Vilka gymnasium har du valt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra, men själv blir det värmdö! :D

2011-03-05 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0