erth hour

hej hej alla glada!
Nu känner jag min äntligen frisk! Idag när jag vaknade sken solen in genom fönstret på köket och mamma hade värmt frallor och dukat fram så fint! Vi satt och åt och pratade. Efter frukosten tog vi en liten brake och gjorde vårt. Själv så gick jag och kollade på reprice av lets dance.  Det var Jessica som vann! Hon är så fin tycker jag! Sen gick jag och mamma en promenad och jag tog med mig kameran, det vart väl inte så mycket bilder och inga jag vart så nöjd med...
som ni ser...
när jag kom hem fottade jag lite mer och fick liiite bättre bilder!
gillar bilden! Har handen mot en spegel, tänk den på en vit vägg jätte stoerkänn att det skulle vara awsome!
har vart på middag, det var väl okej mat. när jag kom hem släckte jag och mor ner alla lampor för nu är det erth hour! Har ni oxå släckt era lampor? :D
det är bra asså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0