eftersom

Hej hej, igår var en aldeles utmärkt dag, min kusin fyllde 18!!

GRATTIS SOFIA!!! GRATTIS TILL KÖRKORTET OCH SOMMARJOBBET OCH ALLT!

Sen har jag hart en awsome dag! I skolan så pluggade vi as bra på förmiddagen och hade super kul på eftermiddagen, maten var helt okej det var fläslcarre och potatis, men tsatsikin var slut tyvärr... Men men shit happends. Sen när jag kom hem virkade jag på min mössa mamam köpte två nya garner till mig oxå det blev as nice! Röd och gul, så nu kommer den att bli as snygg! :)

Nu ska jag och Fanny och Bea till stan men blogar senare! men bilder och allt! ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

när kommer dina videos som du sagt så många dagar att du ska lägga upp?

2011-03-31 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0