dagen dag

hej hej! Idag har vädret vart awsome! Lite kallt och blåsigt, men inga större problem. Jag cycklade till stallet för första gången idag, snacka om dålig kondis, men det var ändå inte såå farligt! Red på engång när jag komframm nästan, Lille Finess hon har blivit mycket bättre och så men fortfarande inte helt BRA. Det är itne långt till tävlingarna nu, så man är lite skakis måste lära mig programmet och sån skit oxå! Yasamin ska få en tröja av mig där det står skötare och lite sånt! ska fota den sen! Det var kul med gruppen idag, men oj vad svårt det är att förklara vissa saker! Herregud jag måste öva mig! Nu kan nästan alla trava och rida lätt och många kan det helt själva. Vi hade us möte oxå där vi gick igenom spökövernattningen som är nästa helg, hoppas att så många som möjligt är med och deltar! Skulle vara super kul i sånnafall!
NU ska jag gå och lägga mig vi hörs små kompisar!
foto by me, nu smälter isen! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0