blogg

Dåså, nu sitter jag i vardagsrummet i våran ljus bruna bekväma soffa. Mamma och pappa och Malin håller på att städa och själv sitter jag vid datan och skrattar åt dom! Nej det gör jag faktiskt inte, jag har redan städat min del, så behöver itne städa. Idag blev en hemmadag, min sista lediga dag på sportlovet. Jag älskar lov, för att man kan göra det man vill men tyckr ändå att det är skönt att komma tillbaka till rutinerna igen sen. Mitt lov har vart väldigt bra. Har hunnit med det mest tycker jag! Imorgon ska jag se om jag kan rida lite innan jag ska ah lektion men Yasamin vägrar att svara på telefånen.. men vi kanske kan boka hästar imorgon bitti hoppas att det går och hoppas att marken är bra annanrs orkar jag inte hålla på.
har hålkit på med bloggens design nästan hela dagen, är ganska nöjd med resultatet utom att det blev ltie pixligt.. Men men ska fixa det en anann dag. Men nästan allt är ändrat och det känns fräsht.
Foto: Tildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0