bigbrother

Det går ju på tvn nu, och tänkte bara berätta lite vad jag tycker om det!
Bra saker
- Jag tycker att det är extremt underhållande att se andra göra bort sig.
- Bra med olika folk.
- Mycket drama
- Sänds hela tiden
- Det är inga "repliker" som är inövade eller någon bestämmer vad den andra ska säga.
Dåliga saker
- Folk blir psykiskt och fysiskt störda
- Om man gör bort sig så kommer alla att komma ihåg det sen.
Jag skulle skälv aldrig kunna vara med, dels för att jag inte vill skämma ut mig och sen för att jag inte skulle kunna sitta inlåst i 100 dagar! Herregud jag skulle få komma till mental sjukhus sen ju! Hmm.. ja ni, det tycker vi inte om! Sen skulle jag väl aldrig få jobb sen eller ngt, men vet aldrig vad jag skulle hitta på..
Nu ska jag iallafall kolla på det här super störa programmet ännu en kväll ha det så bra! :)
årets deltagare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0