beautiful surprice!

har pluggat nu ett tag och har tagit en snabb lunch! Det ble lite köttfärsås med spagetthi och nu till efterrätt en liten apelsin. Är ovanligt glad idag! Sitter i vardagsrummet och ahr spelat lite gitarr och sjungit. Det är värkligen kul att sjunga tycker jag! vill lära mig Spring för livet med Sara Varja på gittar men det är ett ackord som jag inte kan så ska be mamma lära mig! Sen akn jag sjunga och spela den! Nu ska jag strax fortsätta att plugga bara äta min apfelsin! :D Ha det så bra sjönheter! :)
TJEEENAAH! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

När får man reda på hur det gick i tävlingen? <3

2011-03-11 @ 17:20:36
URL: http://pictureitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0