välkommen 2011

Hade ni ett bra nyår? Det hade jag!
Det första som var nog bland det allra bästa på hela dagen var nog att mami kom hem! Haha pappa överaskade mig, och sen kom Issa och Bea till mig, och vi gjorde en massa saker innan tolvslagen ungefär tjugo över 11 började vi gå mot Vendelsömalm där vi kollade på raketerna, vi träffade Beas familj där borta och vi hade det jätte trevligt, senare gick vi hem och åt efterrätt och sen spelade vi ett knas spel haha det vart lite flummigt (A) haha satt o snacka sen jätte länge och slockna sedan allihopa! Haha har helt enkelt haft det riktigt bra! :)
Idag har vart en soft dag, hemma hela tiden Issa o Bea var här till typ fyra eller något. Och sen gjorde jag en ansiktsmask och tog ett härligt bad.
Imorgon åker jag och Bea till Tekniska museet med våra småkusiner! haha ska bli jätte kul faktiskt! Haha så ni får se uppdatering om det och kanske lite bilder senare! :)
igår innan jag fixade mig! tröja kofta och halsduk från Gina Tricot
Nyprsoutfits! Jag över Issa under! :)
okej min syns inte typ ni får en till (A)
yees ha så bra allisammans :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du har blivit fjortis matilda ..

2011-01-02 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0