vad fint!

När jag vaknade idag så var det så fint utanför mitt fönster! solen sken på snön och himlen var alldeles blå. Jag är fortfarande sjuk, och mamma kom in med lite frukost till mig, aaw gulliga mamma! Hade ingeting att göra och orkade inte gå upp så satte på pocahontas på mobilen och satt och kollade på den. Haha typ min favoritfilm ju! Så himla bra! Haha lilla tönten jag är! Men jag tror nästan att man aldrig kan blir för stor för disney! Men gillar bäst dom "gamla" filmerna.
Känner mig såå tufsig! Haha håret åt alla håll trötta ögon en ful t-shirt, hahaha knas knas. Får inte rida idag.. INTE KUL! Så får roa mig på annat sätt!
Det är jätte kul att se att det är många som vill vara med i tävlingen! ;)
En av bilderna från när jag och bea var i och fotade i stan! ;)

Kommentarer
Postat av: beah

SV:Hej plutten! Jo, de e skönt, men kmr inte gå i skolan på hela veckan <3 är det bättre med dig? <3

2011-01-26 @ 11:44:28
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0