trötter..

Hej hej folket, sitter och redigerar lite bilder och så, dagen haft varit mycket bra. Började med att jag vaknade och gick upp, solen sken mysigt in i mitt rum, och sen fick jag ett sms från Yasamin som undrade när vi skulle åka till stallet. Vi beslutade oss för att åka dit vid tolv halv ett. När vi kom dit gjorde vi lite planering inför gruppen och sen gick vi ut i hagen och fotade. Det var lite fina bilder tycker jag! Efter att vi fotat gick vi in och åt lite grann innan vi skulle ha grupp och typ en kvart innan så gick vi och hämtade hästarna. Dom små barnen fick börja borsta men när Yasamin skulle tränsa Goliat fick ha spel och började kasta sig bakåt. Stackars Yasamin fick en smäll av honom på huvudet.. :( stackarn.. Ridnignen gick bra, dom fick trava lite och lite sånt. När jag kom hem så har jag kollat på solsidan och lite annat, nu ska ni få se några av dom bilderna från idag! ;)
Aurora
Mellory
Aurora igen
fjording man
fjording <3
träääd! ;)

Kommentarer
Postat av: Yasamin

Tycker synd om min skalle hahah! Fick så J*vla ont att jag höll på att dö så har tagit en alvedon nu och är bättre som tur... Du vet när man står sig i huvudet i väggen elr nått och det gör ont i några sekunder? Så fast 10gånger värre ont och det gör lixom ont hela tiden! usch på hästen haha! x'D



Puss påå diig Guummaan!!

2011-01-30 @ 23:03:32
URL: http://yassis.blogg.se/
Postat av: Yasamin

Älskar btw den där bilden på Aurora... Det ser ut som att hon filosiferar HAHAHA Riktig sköning!! Och ljuset kom så bra!! :D:D

2011-01-30 @ 23:04:28
URL: http://yassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0