tekniska museet

Idag var jag på tekniska museet med min lilla kusin Daria och Bea! Beas kusin Lukas skulle ha följt med men han ville inte. Vi hämtade Daria vid Hökarängen och gick sen till tunnelbanan och åkte dit. När vi kom dit upptäckte vi att dom hade stängt av typ "maskindelen" och "lekhallen" haha typ det roligaste av allt.. Men vi kollade på andra saker, tills jag tyckte att nu går vi och äter lunch, det blev till Daria Pannkaka med sylt, och mig och Bea spagetti och köttfersås. Efter det gick vi och fortsatte att kolla, och hittade sen att det var en film som gick med 4D så vi köpte biljetter dit och kollade på filmen det var jätte häftigt allt var i 3D sen rörde stolarna sig, och det kom vatten och luft på en! Haha och lukter och sånt! haha jätte häftigt! Sen var Daria JÄTTE trött! så vi åkte hem, men lyckades åka fel, så vi fick åka tillbaka! haha vi lämnade av henne hemma hos sig, och sen åkte jag och Bea hem! slocknade sen i soffan haha var jääätte trött jag med..
Imorgon på morgonen blire tolktävling i stallet, tänk vad kul! efter det ska jag på bio!! Haha länktar!!! Haha nu får ni ha så bra, vi hörs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0