tänkte

Tänkte försöka mig på den här listan lite grann! Haha kommer skriva när jag har lust helt enkelt, yes yes! ;)
◊Om mig
◊Min första kärlek
◊Mina föräldrar
◊Det här åt jag i dag
◊Vad är kärlek?
◊Min dag
◊Min bästa vän
◊Ett ögonblick
◊Min tro
◊Det här hade jag på mig i dag
◊Mina syskon
◊I min handväska
◊Den här veckan
◊Vad hade jag på mig i dag?
◊Mina drömmar

◊Mitt favoritminne


◊Min favoritfödelsedag


◊Detta ångrar jag


◊Den här månaden


◊Ett annat ögonblick


◊Det här upprör mig

 

◊Det här får mig att må bättre

 

◊Det här får mig att gråta

 

◊En första

 

◊Mina rädslor


◊Min favoritplats

◊Det här saknar jag

 

◊Mina ambitioner

◊Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0