Tack Yasamin!

Hej hej allihopa!
Hur mår ni? Jag ,år iallafall toppen! Dagen har varit väldigt bra faktiskt! Började med att jag vaknade lite för sent, men det var ingen fara! Åt lite frukost och fixade till mig och lite så, sen sjussade mina päron mig till stallet! Där var Lollo, Yasamin, Rebecca och Julia. Jag och Yasamin började planera gruppen tillsammans och så. Vi skulle ju ha rykttävling med dom så vi ordnade en bedömningslista! När vi sen skulle ta in hästarna så gjorde vi så att dom fick springa in själva. Mellory var busig och började sticka iväg och kicka mot oss, men sen kom han som en liten hund fram till oss, han är så söt! Lite senare när mina små kära elever kom så började jag att ah en lite genomgång för dom. Det gick super bra. När jag var klar efter ca tio minuter så fick dom börja. Alla kämpade på och var riktigt duktiga dom var två på varje ponny. När en halvtimme hade gått så avbröt vi och dom fick gå och leka med några stalltjejer. Jag och Yasamin satte igång att bedöma. Då gick vi igenom och kände på hästens öron kollade ögonen benen ryggen osv. Och tillslut kom vi framm till det vinnande laget. alla fick diplom. Jag fick ha Emmas och Emmas grupp för dom var sjuka, men det var okej, dom fick göra samma sak! Riktigt duktiga allesammans! Fotade lite sen och kollade på voltige filmen med några innan det var dags att åka hem!
Fick en försenad julklapp av Yasamin! Taack! :D
Finess ♥
Finnes en gång till ;)
halm :O haha tråkigt motiv ;) men man måste alltid försöka :D

Kommentarer
Postat av: Yasamin

Varsse sötnoos! Hoppas du gillade din julklapp hihi! :D<3

2011-01-20 @ 21:41:37
URL: http://yassis.blogg.se/
Postat av: Elin

Rider du på skutan? :)

2011-01-22 @ 21:38:33
URL: http://tyresotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0