städ time!

sshuuu!! Haha mpste bara skriva min och Beas konverastion vi hade igår morse tror jag det  var!
Jag- Jag tror att jag har ett tredje sinne!
Bea- Man har fem sinnen!?
Jag- HAHAHAHA! Jag menar sjätte sinne!

Hahaaha (A)
Hur mår folket? Jag mår super! Idag vaknade jag liiiite för sent typ tio minuter.. Asså hör typ inte min väckarklocka? Och då vaknar jag av mig själv typ mellan tio minuter och en halvtimme efter! Inte bra.. ska försöka att fixa så att det inte är så längre!
Men iallafall i skolan så var i och åkte skridskor, det var svårt i början men vänjde mig vid det efter ett tag, men jag tycker att det är like läskigt.. Måste bli bra på det! haha ser så fult ut när man inte kan åka. Var iallafall suuper duper hungrig när vi var klara och skyndade med Bea till skolan, där det serverades köttbullar och med makaroner. Jag har alltid tyckt att våran mat smakat skit, men sen vi bytte leverantör har maten blivit ganska bra, men liksom det är fortfarande skolmat, men jag tycker att man kan äta nu och den smakar bra helt enkelt! Så det är ju bra. Åt mig mätt gick och skrev ut lite tyska och sen hade vi tyska. Vi fick INTE så mycket gjort på den lektionen kan jag säga, men det beror bara på att Hampus och Carsting störde oss.. Hahaha suck!! Ahja hade Ph samtal idag, det gick jätte bra, haha jag är så duktig på att snacka om allt så att det låter som om att jag har VÄRSTA kontrollen! Är så bra på att prata, Vi pratade blandannat om min karriär som lärare! Haha och mina terminsmål som jag är fast besluten att klara av! Säger man så , fast besluten?
När jag kom hem så åt jag kollade på topmodell, haha är seriöst beroende av det, tycker inte att det är så "intressant" precis, men det är kul alla tjejer är så blåsta!! Hihihihiiii oj oj oj orkar ni läsa allt nu? Haha duktiga ni är! Ska inte tråka ut er något mer! Nu ska ni bara få en försenad julklapp jag fick idag av Tove!
det fick jag av tove! Taack! :)

Kommentarer
Postat av: beah

Gumman, du har verkligen gjort framsteg inom din stavning har jag märkt, jättekul o se! O ah, du har varit duktig!! Älskar Dig bästa knasiga vän!!!! <3

2011-01-20 @ 22:08:47
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0