pluggis

Hej hej folket!
Sitter nu i min stoooora säng! Är inte så speciellt trött, borde ju faktiskt vara det har gjort så mycket idag! Haha Bea ko iallafall! haha jag blev så glad! Vi hjälptes åt med svenskan, men den är ju helt oförstålig.. Haha har gjort en del iallafall och börjat på nästa steg, men det är oxå svårt!!
Imorgon ska jag gå upp klockan åtta. För sen klockan halv tio kommer mamma hem och sjussar mig till skolan och sen blir det utvecklingssamtal. Sista i denna skola.. Men det kommer nog gå fint. Efter det så ska jag och Bea (om hon är frisk) Så ska vi till biblioteket igen. Och plugga ännu mer. Om hon är sjuk så tänker jag sitta hemma. Lika bra det ;)
Men ni får ha det så bra nu! :)
Vad gör vi? NU kör vi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0