länge sen nu

Jag vaknade klockan halv tio idag, och gick och åt lite frukost och så tittade jag på tv, ungefär vid ett så gjorde jag lite lunch, det blev färdig köttferssås med pasta MMMM!! Fortsatte att kolla på tv.. haha råkade somna och vaknade när top modell började, då kom jag på att gruppledareguppen var flyttad till idag istället så då ringde jag till skutan och hörde när den började, den började kvart i sju, så jag vart lugn! Haha men iaf, så kommer jag nog att åka dit vid sex typ! Eller jag kommer åka kvart i sex så jag är framme sex! När jag kommer hem så kommer jag att ta ett bad, och sen pyssla om mig själv en stund! Fixa naglarna ha ansiksmask, hårinpackning och lite sånt mys! Buhuhu mitt hår har blivit så trassligt sen jag färgade det. Så tar hand om det så gått jag kan, jag bad pappa köpa lite produkter till mig! Haha hoppas att han fattar vad det är för något han ska köpa, lilla pappa! Yes yes nu ska jag inte göra något speciellt på ett tag, ha så bra! :)

exprimenterade lite med kameran här vart reslultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0