jag fyller år på söndag!

Hej hej folket, vilken mysig dag det har vart! Åkte med Bea till skolan hade BG, efter BGn var det föreläsning jag hade gjort en caffelatte som jag drack för att hålla mig vaken, brukar annars lätt kunna somna, men vilken kick jag fick!! Hahahaa vart hyper! hahaha jag har gått runt till alla och sagt att jag fyller år på söndag! Hihihihi super kul, så nu vet alla om det tror jag! Har hunnit måla mina naglar idag oxå men det vart lite fail så ska måla om dom lite snabbt nu!
Imorgon ska jag och mamma åka och handla slutar sent.. Men men thats life..
Juste! Var ju och kollade på gymnasuim idag Didaktus det var ju ah,, asså seriöst!! Måste skriva av mgi i ett inlägg om mina gymnasie val snart! Gör det ikväll eller imorgon,,
Ha så bra! Vi hörs snart igen! ;D

förvirrad? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0