isig stad

Nu har jag kommit hem från stan, det var där vi fotade. Fick faktiskt en del fina bilder! haha är så stolt över mig själv! Vi gick av vid gamla stan och gick längst kajen förbi slottet och gick ner mott skäppsholmen men svängde av och gick o gick och kom sen till stureplan fortsatte gå tills vi kom till en T- bana och åkte tillbaka till gamla stan vi hade beslutat oss för att ta en fika på vårat favorit cafe. Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är värkligen mysigt där, dom här världens godaste varm choklad med vispgrädde! Mmm! På vägen hem träffade vi From, Kullman och David på bussen snackade lite med dom och kollade på bilderna från idag. Nu ska ni få se några av bilderna :D

aha nu slutade det plötsligt att gå att ladda över bilderna xD ni får flera när det går! haha men kom igåh nu att bilderna inte är dom bästa för att jag har bara haft min kamera i några veckor, så håller på att lära mig den! :)

Kommentarer
Postat av: toveh<3

den 6e bilden uppifrån gillar ja skarpt ! den va bra men samtidigt lite mysig me ett bra motiv tycker ja :)

2011-01-12 @ 17:47:56
URL: http://tovebeatriceprohorenko.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina bilder! :D

Vad heter caféet? Café Kladdkakan? ;)

2011-01-14 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0