hemma atlast

Nu är jag hemma det var svårt att bestämma tyvärr kan jag inte visa klännignen det blev för att jag ska visa den på nästa fredag, då det ä min sweet 16!! Hihihihi det kommer att bli såå nice, Det tog iallafall lång tid och tillslut valde jag mellan två klännignar, en rosa och en silvergrå, båda sjuk fina efter ett samtal så vart det tillslut den silvergråa! Hahaha beslutsångest eller vad? hahaha vi åt på subway, och när jag fick min macka smakade den konstigt.. Suck gillar inte dom i t centralens subway... men iallafall, hade en mysig dag med bea, vi försökte att hitta en tiara, men det gick ju som deet gick... haha får kolla vidare med mami. Nu får ni ha det så bra, så ses vi snart! ;)



aaw gullig gammal bild på mig och malin haha första gånge vi åkte till grekland hur länge sen kan det ha varit? Hmm... Mins inte (A) fin tänder man hade....

Kommentarer
Postat av: A

Har frågestund, så ställ en fråga om du har lust :D

2011-01-28 @ 20:51:55
URL: http://nittiosexaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0