freeesh!

godkväll!
Sitter nu i min säng och känner att mitt hår doftar vanilj! Haha det är vår nya hårinpackning! Mmhmhmhm! och jag som älskar vanilj! Ridningen gick faktiskt riktigt bra, jag hade Verona, dt var mycket länge sen jag red henne och jag har bara ridit henne en gång, men hon var på hela tiden, var mycket mjuk i handen när vi började jobba så tillslut gick hon i form, när vi bytte varv sen så vart hon mycket stelare och när jag började krava mer av henne så stretade hon emot, men jag gav mig inte och hon gick fint! Är riktigt nöjd hon är en trevlig liten ponny! när jag kom hem åt jag och kollade på top modell, haha det var sesongspremiär, så det fick jag absolut inte missa!!
Imorgon har jag inget planerat ska höra med min bästa vän om hon vill gå ut och fotografera med mig tänkte jag, haha med fika och lite så! Kul kul, nu får ni ha det så bra! puss o kraam! :)
godnatt people :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0