första skoldagen 2011

Vaknade klockan halv tre av ett sms från Malin.. Haha Hade somnat och sov bra men sen efter jag väckts så kunde jag inte somna om! Så jag har vart vaken sen dess och är HUR pigg som helst! Det var kul att komma tillbaka till skolan, tycker om att ha rutiner och så det känns mycket skönare! I skolan satte jag igång direkt, men tog det lite chill på eftermiddagen. Vi har fått bättre mat till skolan, jag gick och hämta två gånger till och med! Efter skolan kom jag hem slåg på tvn åt lite och så. Myys! Bytte sen om och åkte till stallet. Det var bara jag där först så jag hjälpte Lollo med hästisgruppen. Sen kom Maja Lina och Jessica. det var bara vi, och vi fick välja hästar, eftersom det gick så bra i måndags med Verona så tog jag henne igen. Pernilla sa att jag fick henne att gå jätte bra med bakbenen och höja upp ryggen typ. Fattar inte vad som är bra med att hästen ska höja upp ryggen men men.. :D
När jag kom hem åt jag, mamma hade gjort en jätte god typ köttfärs låda med potatis och sånt! Yummi! 
Gick och dursha och nu sitter jag här i min egna lilla sparkdreckt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0