finess

Hej hej folket!
Mår super här vah!!
Idag var skolan ganska bra, fick mycket gjort faktiskt! Är ungefär klar med kursen för veckan och svenskan blev inlämnad! duktig chey!
Tog det lungt när jag kom hem gjorde lite pasta och köttfersås och åt, sen råkade jag somna och sen väckte jag mig, bytte om och åkte till stallet. Vi skulle ha teori.. suck, men det var ganska kul vi skulle typ leda hästarna som man gör på utställning och när en veterinär ska kolla på hästen, det var bra att kunna! När jag kom hem åt jag middag, och sen kollade jag på tv, haha shiit vilken tråkig dag? Mitt liv är inte tråkigt!! :O eller kanske det är det? :O:O Hjäälp vad hur ska mitt liv bli mindre tråkigt?
Fast mitt liv är kul ju? xD
eller? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0