Easy a

hej hej!
Idag var jag på tolktävling på skutan, när jag skulle åkte dit, så var pappa på jobbet så fick ta bussen och den pkte för långt! den stanna inte.. så fick gå extra.. haha vi hade Verona och först skulle alla små barn som var där åka, så jag och michelle turades om att rida. Sen tävlade vi mot Fandango, första rundan gick as bra vi var 20 sekunder före, emn sen andra så gick det för fort, och jag tappade taget och sen fick jag snö i ansiktet.. gick hem nästan diräckt efter.. Haha orkade inte sen skulle jag ju på bio oxå! Haha när jag kom hem fixade jag mig lite och åt sen hoppade jg på bussen med Therese och Yasamin! Hihi filmen var knas bra! :D <3
Gonatt folket :) <3

Kommentarer
Postat av: beah

Vad tittade ni på för film? Betyg på den? Osv :D

2011-01-04 @ 19:57:49
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Ilona

snygg blogg

2011-01-05 @ 11:39:03
URL: http://iilloolillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0