dag 3 Mina föräldrar

Mina föräldrar är absolut bäst i världen! Enligt mig då, haha!
min mamma heter Marie Inger Sjöblom hon jobbar på en förskola. Ni som följt min blogg ett tag vet att hon var varit sjuk ett jätte långt tag under 2010 och början av 2011, men hon är frisk nu hoppas jag fast hon har hft feber nu den här veckan, men det behöver ju inte vara samma sak, (hoppas jag) Min mamma och jag har väldigt bra kontakt med varann, och jag kan itne tänkta mig ett liv utan henne!
Det är min mamma längst till höger i svart tröja Min pappa heter Jan- Erik Sjöblom
Han är uppvuxen i Piteå. Han jobbar som undertaksmotör på ett företag som heter AGITSA. Min far är jag väldigt stolt över, han kan nästan allt! Ibland kommer vi inte så bra överens då vi båda har svårt att lyssna på varann. Men älskar han jätte mycket iallafall!
haha jah vad mer kan man skriva om dom? xD haha det var ju inte så super bra bilder jag hade på dom haha den på min pappa är super gammal! haha men han är ganska lik sig lite mer gråhårig kanske bara! xD hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Okej vad snällt av din kompis, den va mkt fin iaf =)

2011-01-27 @ 17:20:18
Postat av: Sofia

Varför är min pappa med på ett inlägg som handlar om dina föräldrar? :S

2011-01-30 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0