Brisk

Hej hej folket, håller nog på att bli sjuk jag med som många andra.. Jag som SKA hålla mig frisk! Idag har jag vart borta typ.. Var med Bella och Altin i skolan, Bea var sjuk den lilla stackaren, hoppas hon blir frisk snart! Vi pluggade på bra på förmiddagen och sen på eftermiddagen efter lunchen så gick vi en promenad. Sen var det föreläsning om teknik, måste dom vara så långa? man orkar ju inte sitta i mörker en timme i en stol man kan luta sig tillbaka i? KNAAAS! så somnade.. MEN Per sa att man fick sova! Och jag sov kanske bara i fem minuter av slutet! Efter föreläsningen var det BG sen fick vi gå hem!
Lite senare på kvällen åkte jag till stallet, var ganska trött redan då och eftersom jag skulle rida senare och hade två timmar på mig så tog jag itu med Brisk, skulle ju rida han idag. Hade hellre velat ha Finess! Men man måste kunna rida alla hästar! Och jag tycker jag är ganska duktig som fixade en framdelsvändning på Brisk! Men jag fick kämpa må ni tro! Han blir så ruskigt stark i munnen och lat.. Men men lärde mig han bättre iallafall. När jag nu kom hem var jag döööd! Däckade framför topmodell! Haha och nu sitter jag här och fryser och huttrar! Vi får se om det blir skola för mig imorgon.. :(
hittade ingen bild på Brisk och mig så ni får en på Fandango! ;) Hopptävlar 70 cm ;)
Ni får låssas att det är jag och Brisk! ;)

Kommentarer
Postat av: pownies

sjukt fin blogg,



kolla gärna in våran nya hästblogg

tack i förhand :)

2011-01-25 @ 03:28:08
URL: http://pownies.blogg.se/
Postat av: Tess

hej! red brisk typ när han var yngre på sindarve!

2011-01-26 @ 20:08:18
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0