beställt!

Godkväll allisammans!
dagen idag har varit mycket aktiv! vaknade fixade mig och så. Min mobil har slut på pengar.. så kan inte smsa. I skolan har vi haft matte och svenska idag. Tyckte att det gick mycket bra på båda. har gjort klart svenska steg 26! YAAY! Och börjat på kursen som vi ska göra denna vecka! det handlar om atomer och sånt. Ganska svårt.. men jag SKA klara det! När jag kom hem åt jag och sen ville jag sova så jag sov ett tag! Det är såå skäänt att sova i soffan på eftermidagen, man liksom kan slappna av och allt! När jag vaknade skulle vi äta middag. Pappa hade gjort en jätte god fisksås och potatis. Efter maten kollade jag på tv med mamma och sen nu har jag gjort en ansikts mask som jag sitter med ett tag. Ska börja ha en ungefär en gång i veckan, det blir ju super för min lilla hud! Yes yes det känns så kul att smöra på den haha som när man ska bre en smörgås. Hoppas min kära vän Bea har haft det bra idag? Det tror jag säkert att hon har, lilla finis! :)
Mamma har nyss också beställt romme grejen, så följer med och åker skidor med skolan!! ;:D
shiiihuu!! :D

Kommentarer
Postat av: ida

Frågestund på bloggen :)

2011-01-19 @ 15:15:14
URL: http://weretwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0