åtta pers sjäälv!

Hej hej folket!
Idag gick det segt att gå upp.. hade ställt klockan på tio men gick upp älva.. haha fast gick och la mig hyvsatt tidigt! Men när jag och Sofia kom upp för trappan såg vi att mamma stod och stekte amerikanska pannkakor med blåbär i till oss! Det är nog den godaste frukosten man kan få! haha söta lilla mamma! Vi bytte om och fixade oss snabbt! Sen drog hon hem och jag åkte till stallet jag skulle ju ha grupp!
När jag kommer fram är det Sanna som jobbar, jag får veta att det ska börja två nya i min grupp! Haha hoppas att dom har ridit förut tänkte jag, men dom kom in ganska bra, tror jag! Yasamin hade missat att det började idag så jag var själv haha med åtta stycken, men det gick iallafall, haha men det var riktigt jobbigt när jag skulle ta in hästarna alla stod ju såklart längst bort, men jag hade ett kola papper så det gick att kalla på dom haha som sprang inte iväg. Det var tur att jag fick hjälp av några tjejer som var där så att dom nya kom på plats och det är tur att alla som var där innan kan fixa hästarna själva nu! Är så stolt över dom! Haha på volter var det glas halt! Tyckte synd om dom hästarna som bara hade broddar fram, men det gick, blev lite repetition från förra terminen och bara skritt, det var på tog fort halt för något annat! Haha men nästa vecka blir det nog bättre, då ska vi ha teori, och rykttävling! Haha vi får se hur det går! :)
Nu ska jag kolla på en film! Vi hörs alla människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0