Popcorn

Hej hej! Hur mår ni? Jag är sjukt trött... Haha idag har jag pluggat jätte bra! Men det är så sjukt att jag har så svårt för att fatta matte som många kan tycka är jätte lätt! Men men alla är vi bra på olika saker men jag tycker att det skulle vara bra om jag var bra på matte. Efter skolan var det drama plupp tycker det var Okej, men det var roligare foppa terminen. Efter de åkte jag med bea och bella till hötorget och köpte popcorn på bion! Haha sen satt vi och åt upp det!! Knas, köpte oxå tre fina halsband! Ska visa dom snart! Hihi jätte fina det var typ slutsäljning på ur och penn på passade på lite;) men nu kommer jag inte kunna bestämma mig vilken jag ska ha imorgon, men får ta det som passar kläderna bäst;) haha, nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer
Postat av: issahonkissamenmissa;)

du kan ju läsa min blogg tildah <3

2011-02-23 @ 17:06:08
URL: http://www.imln.devote.se
Postat av: hemligt ;)

fett söt du är tildah :)

2011-02-27 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0