mvg!

heej!
Sitter just nu på golvet i mitt rum och har gjort mina sista förberedelser inför imorgon! Nu är allt sånt klart, och ska bara sättas upp och lite så! På idrotten idag hade vi dans fick MVG!!! Duktiiigg!! haha värsta bäst! har pluggat teknik hela dagen och fick den klar, så den är inlämnad, när jag kom hem har jag städat och ätit och fixat klart. Nu känner jag mig ganska utmattad.. haha men men imorgon ska jag till skolan en snabbis och göra inläsningen och sen hem och fixa med Bea! Ska också klippa mig, imorgon kan det bli lite dålig uppdatering.. men men! ;) Kommer FOTA på en galning! Hahaha men nu ska jag chilla vi hörs :)
grrr!

Kommentarer
Postat av: elinn

ja men det var en himla smart idé sötnos :)

allt bra idag?

2011-02-06 @ 09:25:57
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Runa

Haha fett söt bild :)

2011-03-06 @ 22:15:54
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0