inte hungrig!

Godkväll!
Idag har det vart en ganska chill dag, slutade visserligen kvart över fyra, men har vart och kollat på Tyresögymnasium halva dagen så vi var inte i skolan så mkt. Men iallafall så tyckte jag att Tyresö gymnasium var helt OK, vet inte om jag skulle vilja gå där, fast det finns ju inte min linje, men tyckte att det värkade kul att gå media!
När jag kom hem från skolan gick jag direkt ner till vår frisör och bokade en tid för klippning, det blev fredag klockan 13.00 så hoppas att jag får hemstudiedag annars blir det svårt.. hahaha, nej men jag hoppas det men måste ju vara i skolan på morgonen iallafall, för vi ska ha typ inläsning till nationellaprovet i svenska men då drar jag hem efter det.
Sen när mamma kom hem så åkte hon och jag och handlade till sweet 16!! hahaha det kommer bli såå himla nice!
Men nu ska jag snart sova, vi hörs allihopa!
godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Frågestund i min blogg så ställ gärna en eller flera frågor =D

2011-02-02 @ 20:22:28
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0