bra på teknik!

Hej hej folket vad gör ni denna mörka kväll?
Själv har jag precis tagit en dusch, och ska nu skriva lite snabbt om tekniken, håller ju på med elnätet och ska vara värsta proow på det så måste ju prestera bra! Idag hade vi inläsning för nationella proven i svenska, jag tyckte att det var svårt att hinna med allting, och jag läste ändå inte allt!!? Hann precis men fick göra tre frågor på fem minuter för att vara snabb.. Medans andra var klara för länge sen, kände mig ganska efter då, bara för att jag läser långsamt!! haha
I skolan har jag suttit och jobbat teknik typ hela dagen, och det har lönat sig, det blir fint jue! Duktig jag är! Vi var super arga idag för att efter inläsningen så ville vi gå och dricka men då hade dom stängt matsalen!!!! Hur idiotiskt får det bli så vi fick inte dricka förens tolv då vår lunch tid var! Och då var klockan liksom halv tio, så fick huvudvärk..
Efter skolan idag hade jag ju ridning, vi fick önska hästar och jag ville ha Finess så fick rida henne. Det var halt på volten så kunde bara skritta.. Det är så svårt att få igång henne när hon bara får gå i skritt, det lir typ såsigt.. Fick henne i några fina skänkelvikningar men isen var jobbig.. Hon gick i form stundvis, men inte så mycket. länktar till våren och sommaren, GE MIG GE MIG GE MIG!
här vill jag vara nu!!! grekland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0