when you call my name

Hej hej folket mår inte så super just nu.. Ska iallafall försöka städa lite nu det är ju torsdag! :D kan berätta om dagarna lite finns inte mkt att berätta om idag!
Igår red jag pch det avr super tråkigt, hade Aurora iallafall, vi skrittade bara i skogen på långa tyglar och gick i handikapp två gånger kul vah? Har liksom gått där 100 gånger typ..
Hos Bella var det mys tyckte jag, orkar itne berättta hela kvällen men jag hade det väldigt trevligt med trevliga människor!
Sen har jag ju haft kollo, vilket vart okej, jag har blivit lite brunare det är det bästa!
Sen äre inte mycket emr att berätta jag ska uppdatera mycket mer nu iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0