vad vill du ha i ditt påsk ägg?

Hej hej hur mår ni folket? :D
Nu tänkte jag ta upp ämnet påskägg, idag på nyheterna (bara tittatde lite snabbt! (eller?)) såg jag att en svensk äter ungefär 17 kg godis per år, herregud vad äckligt tänkte jag, men sen liksom tänkte jag efter shit det kan stämma liksom.
Och eftersom jag är en extream godisgris är det säkert emr för mig.. aja jag gillar godis så varför inte! Så tänkte göra en tio i topp lista för vilket godis jag älskar mest!
10.
Jätte goda att bara frossa, men sen göre ont på tungan
9.
ROLLO!
MHmmm jätte goda emn en aning tröttsamma
8.
så himla goda med mörk chokad utanpå och juvlig kola innuti!
7.
japp, den är god!
6.
såå good att suga på!
5.
ferraris!
4.
stor bild xD haha men dom tar jag ALLTID!
3.
Hittar inte bild eller namn,, men dom är röda små hårda karammelpojkarna kommer dom ifrån!
2.
man kan aldrig få för mycket av dom ge mig ge mig!!!
1.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKA FÖR ALLTID!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0