test

Tre saker jag inte förstår mig på: krig, myggor, rökning
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: (sängbordet) Väckarklocka, tavla, lavalampa
Tre saker jag gör just nu: Skriver test, bloggar, sitter på golvet
Tre saker jag vill göra innan jag dör: få barn, åka till haidepark(stavning) gifta mig.
Tre saker jag kan: städa, sjunga, rita
Tre saker jag inte kan: Vara tyst en hel dag, vara utan Bea en längre tid, laga risotto
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Alla barnen historier, folkmusik
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dansa Chacha, räkna matte på hög nivå, alla elektriska prylar. 
Tre favoriträtter: Köttgryta med ris, Suchi, kött med bea sås och pommes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0