oförberätt

kul att det första man får veta på morgonen är att man har oförberätt matte prov i två timmar, ioförsig tycker jag att det gick bra förutom när det var ekvationer, det var ganska svårt, men jag är ganska förvånad över att jag kunde mer än vad jag trodde, men problemet är att jag tror att det är mycket fel, för jag kommer alltid bara ihåg på ett ungefär. Men jag SKA klara det så är det bara!
Idag i skolan hade jag ju prov först, sen satt jag mig med engelskan ett tag. Vi har oxå tittat på en klänning och jag tror att jag har hittat den jag så gärna skulle vilja ha! den är lite märktrosa och kort med lite glamm. Socker söt, så jag och min mor ska kolla på den! På eftermiddag från klockan två till fyra hade vi ju dramagrupp som vanligt men idag hade vi ljusättning så det kom dit en kille som såg rolig ut men när han började prata så blev meningen tystare och tystare och han var GRYMT tråkig att kolla på och lyssna på jag har aldrig vart med om något liknande, så höll på att somna, men sen när Astrid min musiklärare kom med lite frukt så höll jag mig vaken hela lektionen iallfall, det som var jobbigt var ju att det inte var något som jag behövde kunna liksom.. Det var bara en massa tråk.. Han började liksom förklara hur en lampa såg ut?! Man bah.. suck jag vill inte veta det..
När jag kom hem somnade jag en liten stund och nu sitter jag här, kvällen avslutas med bigbrother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0